5 kroků k vyšší navštěvnosti Vašeho webu


5 kroků k vyšší navštěvnosti Vašeho webu

Jednou z nejčastějších potřeb majitelů stránek je návštěvnost. Bez návštěvnosti webové stránky sotva existují a o zisku ani nemluvě. Pokusíme se zde přiblížit nejdůležitější kroky k přilákání cílené návštěvnosti. Začátečníci na internetu obvykle dělají tu chybu, že chtějí jakoukoli návštěvnost, a proto se dostanou do programů, které nabízejí desetitisíce návštěv pro jejich stránky, ale většinou jde o slepé návštěvy. A po této zkušenosti se jim nic nedaří a vzdávají se myšlenky, že by někdy mohli něco dokázat.

Pro ty, kteří se snaží poučit se z nich zkušenosti, musí dojít k závěru, že jediný typ návštěvnosti, který potřebují, je cílená návštěvnost. Potřebují skutečné návštěvníky, kteří mají zájem, ne návštěvníky, které na jejich stránky donutí vstoupit systém generující návštěvnost.

Pojďme si tedy projít pět kroků:

1. Partnerské programy.

Tyto programy spočívají v tom, že část svého zisku odvádíte těm, kteří vám pomáhají prodávat. Časem můžete získat skutečnou armádu propagátorů, kteří pro vás budou dělat reklamu. Nedělá se to jen u internetových stránek, ale i v reálném životě, u velkých firem.

2. Přidávání obsahu

Přidáním kvalitního obsahu na své stránky vytvoříte ideální nástroj, který vždy zvýší návštěvnost. Vyhledávače poskytují nejvyšší pozici nejrelevantnějším stránkám pro dané klíčové slovo. Váš obsah tedy musí být dobře promyšlený, musí mnohokrát obsahovat výrazy, které prodáváte nebo dokazujete, ale přitom musí být snadno čitelný.

3. Vytváření obsahových materiálů

Zatímco vy hledáte materiály, které byste mohli přidat na své stránky, ostatní hledají stránky, které publikují obsah. Vytvoření nějakého článku nebo zpravodaje vám umožní přidat jej okamžitě na vaše stránky, ale můžete jej také poskytnout ostatním spolu s odkazem na vaše stránky.

4. Publikování prostřednictvím enzinů

Dobrým způsobem, jak dosáhnout řady věrných návštěvníků, je občasné oznamování novinek a nových produktů všem, kteří se rozhodnou nechat se informovat. Zveřejňování kvalitních informací v zasílaných e-mailech zvýší vaši důvěryhodnost a vybudujete si seriózní množství věrných návštěvníků.

5. Plaťte za kliknutí ve vyhledávačích

Při použití těchto vyhledávačů budete platit za zvýšení své pozice pro různá klíčová slova používaná ve vyhledávání. Pokud jsou klíčová slova správně zvolena, budete platit pouze za návštěvníky, o které máte zájem.