Nakupování je závislost

Pro ženy je nakupování jako mluvení. Jít nakupovat nemusí znamenat, že k tomu máte potřebu nebo účel, můžete jít kamkoli a kdykoli a můžete tam být i několik hodin. Většina osob nemá na mysli konkrétní účel. Ženy považují nakupování za věc, která je omlazuje a činí šťastnějšími, i když se nakonec jen podívají a nic nekoupí. Tento poněkud chaotický způsob nakupování by s největší pravděpodobností způsobil mozkovou příhodu každému muži za méně než 20 minut.

Aby se člověk cítil správně, potřebuje cíl, záměr, předem stanovený program. Je to přece on, kdo loví oběd, to je jeho poslání. Chce něco rychle „ulovit“, aby si to mohl přinést domů.

Při nakupování se většina mužů začne v obchodě s oblečením cítit frustrovaná a úzkostná, zatímco ženy si zkoušejí jedno oblečení za druhým, čekají na mužovy názory a nakonec nic nekoupí. Ženy rády zkoušejí jedno oblečení, co nejvíce, protože tato věc odpovídá mentální typologii – každé oblečení odpovídá nějakému pocitu nebo touze.

Oblečení v případě muže pouze odráží typický mužský stav ducha – musí být předvídatelné, konzervativní a s přesným výsledkem. Proto vždy poznáte, když muž opustil svou ženu nebo přítelkyni, aby mu koupila oblečení. Jeden z osmi mužů nerozlišuje barvy a většina z nich oblečení špatně asortuje. Přesto existují muži, kteří mají v této oblasti skvělé vlastnosti, ale byli vychováváni k módě a odmalička si zvykali nakupovat.

Abyste muže přesvědčili, že má jít nakupovat, musíte mu dát přísná kritéria, jako jsou barvy, rozměry, látky, styly, a také musí vědět, kde bude nakupovat a kolik to bude stát. S takovým jasným cílem se muž na nákupy vydá více než rád.

Když si žena zkouší nové šaty a ptá se muže: „Jak vypadám?“, dostane pravděpodobně jednoduchou odpověď typu „Dobře“ nebo „Perfektně“. A to neznamená, že pro něj má bod jen za to, že na otázku odpověděl. Aby byl ženě příjemnější, musí odpovědět tak, jak by odpověděla jiná žena, s co nejvíce podrobnostmi.

Například když muž řekne: „Páni, vypadáš neuvěřitelně! Tahle barva ti perfektně sedí a model ti zvýrazňuje pas – ty boty se k tobě neuvěřitelně hodí. Vypadáš skvěle.“ Pak to na většinu žen udělá obrovský dojem.